Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 13. september 2012

Mocca kage med mandler

Jeg elsker min morgenkaffe og får den næsten hver morgen. Så hvorfor ikke bage en mocca kage?
Jeg kastede mig ud i det og det endte fantastisk. Smagen af chokolade kombineret med mocca og mandler og så lige med et strejf af kanel.... mums.

Det er ren sofa hygge i aften med min mocca kage, frugt og pepsi light. Træningen var god og hård imorges, så føler det er velfortjent med sofa hygge her til aften..

Kagen blev lavet lidt på slum, men har nok ca anvendt følgende:


Mocca kage med mandler
  • 6 æggehvider
  • 1 banan
  • 30 gr chokolade protein
  • 35 gr havregryn
  • 20 gr hakkede mandler
  • 2 ss sukrin melis
  • 2 tsk HUSK
  • 2 tsk instant kaffe
  • 10 gr kakaopulver
  • kanel
Æggehvider og banan blendes, resten blandes derefter i massen og hældes i en form. Bages i ovnen i ca 20 min ved 180 grader.
Nemt hurtigt og lækkert ! Protein rig og lavt kalorie og fedtindhold - uden smør og sukker. Det er da dejligt at nyde en kage uden dårlig samvittighed.

Mocca kage med vandmelon og en indisk frugt jeg ikke aner hvad hedder,
men smager dejlig sød, som blommer


Ingen kommentarer:

Send en kommentar