Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 10. juni 2012

Back to basic

Søndag lig med fridag og så kom vi i fitness center. Vi tog tilbage til Golds Gym og trænede og regner med at melde os ind der. Det er ikke det bedste center jeg har trænet i, men det er faktisk ok. Det er back to basic, så det er gode maskiner, hvilket jo også er det der betyder noget for mig. Der er gode vægte og frivægte. Deres motto er vel også lidt back to basic, idet der skal være det man skal bruge for at komme i form - det er ihverfald det historien siger med udgangspunkt i Anold S. træningsdage i Golds Gym USA.

Derudover er der egentlig en god stemning - noget der er svært at beskrive, men betyder alverdens. Jeg kan lide at træne der og glæder mig allerede til at træne igen. Det virker til mange af medlemmerne er forholdsvis seriøse medlemmer og jeg har endnu ikke set de der klip klap badedyr af medlemmer, som bedst kan lide at se sig selv i spejlet - ja undskyld mig, men træning er vel træning.

Jeg er meget spændt på at få prøvet deres spinning i næste uge og se, hvad det går ud på. Jeg prøver at forberede mig på noget indisk musik, idet alle vores musik kanaler i tv er ren indi musik i alle variationer.

Efter træning tog vi sydpå i byen og fandt et helt igennem fantastisk supermarked. Masser af lækre varer, men også importerede varer, så en del af varerne var ret dyre. Men jeg fik våget mig ud i at købe nogle æg, så de skal da prøves. Så håber jeg maven kan holde til det..

Lidt billeder fra dagens træning... Love it



Klar parat til biceps
 
Yes fik løbet 5 km på 23 min

Syntes ikke rigtig jeg kan se mine ryg markeringer længere, desværre. Men vingerne er der da endnu
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar