Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 14. marts 2012

Muffins lover

Jeg elsker mine muffens og bager dem så ofte jeg kan komme afsted med det. De er sunde og protein rige og selvfølgelig super nemme at lave. Idag har vi gæster på besøg og så er der bagt muffens til dessert.
Det gode ved dem er, at folk der ikke går op i kalorie indhold mm, godt kan lide dem. De smager nemlig som om der var usunde ingredienser i, men nej....
Det hele blendes blot sammen via en stavblendere og hældes i forme og i ovnen og bum, så er de færdige.


200 gr æggehvider (ca 8 æggehvider)
1 banan
1/2 æble
60 gr havregryn
40 gr rosiner
40 gr proteinpulver (vælg din favorit smag, vanilje er god hertil)
Lidt kanel
Lidt vand
1 tsk bagepulver

Alt blendes sammen og bages i ovnen i ca 25 min ved 180 grader - færdig !

Dagens træning bestod af boksning - det var mega hårdt og troede flere gange jeg ikke kunne mere, men fik kæmpet mig igennem. Fik da også lige cyklet frem og tilbage på arbejde idag - fantastisk vejr.
Imorgen er der styrke på programmet - så skal der pumpes !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar